Ředitelství silnic a dálnic ČR
Zhotovenie DSP 9 mostných objektov
Trasa rýchlostnej cesty R55 začína od cesty I/50 – obchvat Uherského Hradišťa na okraji budúcej MÚK Staré Město –juh. Trasa R55 je vedená rovnobežne s traťou ČD Břeclav -Perov, postupne križuje cestu III/4272 (Nedakonice – Zlechov), cestu III/4273 (Nedakonice – Boršice) a cestu III/427 (pri Nedakonici a taktiež pri Moravskom Písku). Ďalej trasa R55 križuje existujúce poľné cesty. Koniec stavby bude na ceste II/427 pri Moravskom Písku. Hlavným cieľom je vedenie R55 v spoločnom dopravnom koridore s traťou Břeclav – Perov. Z technického hľadiska bola trasa R55 vedená v takej vzdialenosti od dráhy, aby to umožnilo vyvinutie mimoúrovňovej križovatky (Staré Město juh a Nedakonice). Ped koncom úseku bola trasa navrhnutá tak, aby nezasahovala do pozemkov určených k plneniu funkcie lesa (PUPFL).
Počet preložiek komunikácií / dĺžka:
– rýchlostná cesta 1 / 8800 m,
– cesta II. triedy 2 / 1920 m,
– cesta III. triedy 2 / 1142 m.
Počet križovatiek / druh:
– 1 / MÚK štvorlístková (väčšia časť v stavbe 5507),
– 1 / MÚK kosoštvorcová + deltovitá.
Mostné objekty na R55 /počet polí:
– 3 / 3-polový,
– 2 / 2-polový,
– 1 / 1-polový.
Mostné objekty nad R55 /počet polí:
– 1 / 4-polový,
– 2 / 2-polový.